25 september 2012

Himmel & pannkaka

Här har hormonerna satt livet i gungning, jag är så otoligt trött hela tiden, vill bara sova och sova. Men det går ju inte..svårt att plugga när jag känner så här kan jag lugnt lova. Händer ofta att jag somnar över böckerna..inte så bra dårå.

Mera känningar då?
Jo, klimakterie besvär, svettig/fryser, fryser/svettig..kommer både på natten och dagen..inga hurmör svängningar än tack å lov!!!
Lite mera irriterad känner jag mig stundvis, fet hy med många "finnar" som kommer hela tiden i ansiktet..börjar bli lite trött på det här nu :(

Men hoppet att det ska bli ett gott resultat av allt i slutänden kvarstår, trots att vissa dagar känns värre än andra just nu.
Bara å bita ihop och fortsätta trots att det suger ibland.


En kort rapport, men återkommer snart igen. Måste återgå till pluggandet nu.






Varma Höst Kramar från B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar