30 september 2012

Ingen dans på rosor

Efter 14 dagars sprayande med Synarel ska man få en liten blödning blev vi informerade om av IVF-kliniken innan vi påbörjade den här behandlingen.

I går lördag 29 september hade de där 14 dagarna gått, men jag har inte fått någon blödning..så undra vad som händer nu???

Ska ringa kliniken imorgon måndag få se vad det säger...Varför ska det vara så här..Varför kan inget gå som planerat???!
Blir ledsen, rädd och fundersam :'(


Natti Natti! // B

P.S Maken tycker jag är mera lätt retlig..humörs svängningar The Lux oopss! Haha ;) D.S

2 kommentarer:

  1. Jag tror att min blödning kom lite senare än 14 dagar, det är nog olika från person till person. Men ring och kolla ändå så att du får ett bra svar. Stort lycka till! kram

    SvaraRadera
  2. Min kom senare oxå, på dag 16 tror ja...
    Kram

    SvaraRadera