24 februari 2017

"Små lätta moln på min himmel...lalalaalllaa..."

Kan inte beskriva känslan..men jag har känt "DET" sedan dag ett, det känns helt annorlunda mot tidigare isättningar. Det är en underbar känsla inombords, det liksom bubblar och svämmar över av glädje allt känns lätt och så behagligt. Så igår tjuvade jag och fick snabbt en starkt och fint plus på grav.stickan. Sååå himla skön att få denna bekräftelse svart på vitt att det var/är som jag känt/känner. Kroppen är verkligen fantastisk på både gott och ont. Nu hoppas jag att det fortsätter kännas så här bra och att det är vår tur nu!

Ringde Akkis tidigare idag och de ringde upp nyss, så den 21 mars ska vi på ultraljud då är jag i vecka 8 och de kan då se hjärtfrekvens. Måtte allt gå vägen!!

Jag tror starkt på den kinesiska akupunktur och medicinsk yoga..det är ju liksom bara de som är direkt annorlunda sedan förra gången. Min viktnedgång gick ju åt fanders =(  Samt att jag mår bättre och bättre dag för dag, det har stor betydelse och att jag kan sova igen utan att ligga vaken hela nätterna. Visst tar jag insomningsmedicin då å då fortfarande, men det ser jag som helt okej.
Jag tänker fortsätta ta dag för dag och vara här och nu, fokusera på min arbetsträning och det vardagliga livet.

De symtom som jag märkt av är mer kissnödig, ömmande bröst, flytningar och trötthet. Inga tecken på blod när jag tar eller tagit Crinonen =)

Den här gången vet inte mina föräldrar om något, bara min syster. Vi tänker fortsätta hålla det för oss själva ett bra tag till. Eftersom jag redan är en "tjockis" så kommer det ju inte synas på mig så tydligt som hos andra som är normalviktiga om magen börjar puta ;-)

Trevlig Helg!

Kraam från B

10 kommentarer:

  1. Men åååååååh, underbart!! Gud, jag får gåshud på armen nu. Grattis! Grattis! Grattis!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Återigen ett jättestort GRATTIS!!!!! NJUT!!!!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Stort grattis!

    SvaraRadera
  4. Men åh! Grattis grattis grattis!!! 😄 Jag ska också på VUL 21:a och är i v8 då! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS GUMMAN!!!! Visste väl att du skulle plussa denna gången!!! Hade det på känn förra året att ni kunde ska lyckad hela vägen!! Är så enormt glad för eran skull!!! 2017 är ert år!!! Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  6. Å stort grattis! Håller tummar och tår att det hår vägen

    SvaraRadera
  7. Åh underbart! Stort grattis! Jag håller tummar och tår för er nu. Fortsätt ha den härliga känsla du har. Du förtjänar att få njuta och vara lycklig! Stor kram H

    SvaraRadera