5 oktober 2018

Äggdonatorer

Som den fajter jag är så ger jag inte upp hoppet!
Så redan på söndagskvällen efter det tråkiga beskedet från Livio Umeå satte min hjärna igång och fundera på hur vi skulle gå vidare med vår resa. Det kändes som vi åter igen var tillbaka på ruta ett.
Skulle det vara slut nu, skulle jag lägga mig ner och dö eller skulle vi åka till en Kennel och köpa oss en hund, skulle vi bara försöka glöma allt och gå vidare i livet, acceptera att vi inte lyckades få det så efterlängtade barnet...

Nej, vi satte oss och pratade egenom hur vi skulle gå vidare och vi kom fram till att vi vill försöka hitta en donator, helst en direktdonator. För att få till ett nytt försök i Umeå.
Det kommer inte att bli lätt. Men vi hoppas att vi hittar en vänlig själ som vill hjälpa just oss 💖🙏


Kram från B

2 kommentarer:

  1. Om det inte finns i Sverige så sök utomlands, ge inte upp! Jag rekommenderar Ava Riga givetvis! Håller tummarna för att det ska bli bra! Angående hund så kan jag varmt rekommendera det oxå, det är underbart att ha en att krama. Kram Genus Longing

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med. Vi har satt in 3 av våra blastisar från Riga och fått 3 busungar (dock inte samtidigt som tur är). Vi är väldigt nöjda med både kliniken och bemötandet.

      Radera