7 mars 2012

Lång väntan blev ännu längre

Hann inte göra något grav.test började blöda idag..förvånad, ledsen??
Nej inte direkt, var ganska övertygad att det inte skulle bli något.

Men efter samtalet med IVF-kliniken blev jag allt lite ledsen, snopen, blåst på konfekten..var ju helt inställd på att få börja med hormonsprutorna blödningsdag två, alltså imorgon torsdag..MEN se tjii fick jag. Måste vänta tills nästa blödning i april för att det ska bli ett så bra resultat som möjligt, då jag ev kan ha hormoner kvar i kroppen sedan jag tog sprutorna nu senast.
Ska liksom komma in i min egna mens-cykel-rytm igen, innan jag kan fortsätta behandlingen.

Tråkigt och tugnt känns det nu. Gillar inte att vänta..men jag borde väl ha lärt mig det vid det här laget kan ju tyckas.



Vi hörs!

Kram B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar