11 mars 2012

Sur

Ja minst sagt så blev jag sur på VC som inte hörde av sig som de lovade i torsdags em ang medicin för uvi:n..grrrr!!! Var ju dit och lämnade urinprov och sköterskan såg ju att jag hade vitablodkroppar i urinet. Hon lovade att ringa mig när hon talat med läkarn under em, så jag var hemma å väntade å väntade. Men ingen hörde av sig.

Men som tur var löste det sig då jag hade en tid inbokad hos psykologen på VC under fredagen, så denne fick kika i min journal och såg där att läkarn hade skrivit ut uvi medicin redan under torsdagen.. nötter..varför hörde de inte av sig dårå som de lovade..var det meningen att jag skulle gissa att jag hade medicin att hämta eller??!
Visst det är mänskligit att göra fel, men jag blir så sur..ville ju ha medicin så fort som möjligt, gjorde ju ont.

De onda har släppt nu, gjorde det redan i fredags em/kväll, hann väl gå över innan jag fick den nedrans medicinen. Men nu hoppas jag att medicinen tar kål på bacillerna så de far åt pipsvängen och inte kommer tillbaka igen.




Kraam B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar