1 maj 2012

Njutit av solen idag

Det känns som det var en hel evighet sedan vi var iväg på själva äggplocket..fast så inte är fallet..på fredag är det 14 dagar sedan. Ibland känns det verkligen som att tiden står stilla eller sniglar sig fram. Medans jag väntar på nästa besök på kliniken så har jag bland annat som idag mest suttit i solen och njutit, det var verkligen härligt, nu är det vår..dessvärre kommer en massa pollen med på köpet vilket är mindre kul :(

Nu på torsdag är det äntligen dags att få komma på läkarsamtal till IVF-kliniken och få veta HUR och NÄR vi ska gå vidare i vår behandling.
Det är med blandade känslor jag ser fram emot torsdag eftermiddag, men hoppas naturligtvis på det bästa. Men de mörka tankarna finns där som tex att läkaren säger att det inte finns något hopp för oss att få egna barn, att jag är för gammal, eller har för dålig kvalite på mina ägg osv. Sådana hemska tankar finns i min hjärna,men jag gör allt för att skjuta bort dem och försöker vända dem till något trevligt iställe.
Men som sagt, den som lever få se.

Vi hörs!

Kram & Go´natt // B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar