1 augusti 2012

Snart kör vi igen

Hej alla!

Nu är vi tillbaka efter en skön ledighet, med mycket slappande och ta vara på tiden här och nu. Vi känner oss laddade för att ta tag i den kommande hösten.

Idag onsdag 1:a augusti ringde jag IVF-kliniken och bad om att få komma igång med behandlingen så snart som möjligt.
Å så blev det, ska få hem ny ordination och recept på andra mediciner som förhoppningsvis kommer att leda till ett nytt litet liv. Håller tummarna det hårdaste jag kan för att detta ska gå vägen nu.

Hör av mig så snart allt rullar igång på riktigt igen.


Kraaam B

3 kommentarer:

  1. En liten önskan från mig, skulle du kunna ändra textfärg och/eller bakgrundsfärg på din blogg? När jag läser bloggen (i telefonen) har bakgrunden och texten nästan samma mörka färg och jag kan knappt se vad som står :) Håller mina tummar att ert kommande försök går vägen! Jag inväntar måndag 6 aug då kliniken öppnar igen och vi äntligen ska få besked när och vart bi kan återuppta vår behandling

    SvaraRadera
  2. Glömde visst min adress :)

    SvaraRadera
  3. Hej Cohen!
    Sorry, men jag kommer inte ändra min blogg..kanske i framtiden Gillar den för mycket ännu. Men tack för tipset ivf.

    Kram B

    SvaraRadera