5 oktober 2012

På 16:e dagen

Som några av er skrivit i kommentarfälltet till förra inlägget så är naturligtvis, det där med 14 dagar väldigt individuellt, att börja blöda alltså.

Jag hann aldrig ringa IVF-kliniken som tur var, för på den 16:e dagen som var nu i måndags började jag blöda. Vilken lycka!!! *fniss*

Men tydligen kan man inte räkna den här blödningen som en "vanlig" mensblödning har jag fått förklarat för mig av en sjuksköterska vid IVF. Blödningslängden kan vara allt ifrån jättekort till lång..min verkar vara lång..typiskt!

Nu på måndag 8 oktober är det dags för det första blodprovet under den här behandlingen, hoppas att värderna ligger okej, att det är dags för injektionern.
Tycker det här varit en lång och seg behandling, händer liksom inget..står å stamppar på samma ställe känns det som.

Studierna kallar, så det är väl bara att fortsätta grotta ner sig i alla böcker & papper.

Önskar er alla en Trevlig Helg!

Kram B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar