22 januari 2013

Varför??

Ja, varför har dygnet bara 24 timmar..jag skulle behöva mycket mera tid just nu, är fullt upp med studierna så många av mina intressen blir lidande..som att hålla bloggen igång.

Händer inte speciellt mycket på IVF fronten just nu. Var till kliniken i måndags och tog ett blodprov, ska ringa dem i morgon onsdag och höra efter hur det såg ut.
Nästa steg är väl att börja med Menopur och gå ner till en sprayning morgon å kväll i en näsborre kan jag tro. Men det vet jag med säkerhet imorrn så håll ut mina läsare jag lovar att komma med ny info då.

Nu måste jag återgå till lite läkemedelsräkning innan det är dags att natta här.

Kraaam B

P.S Jag har inte tagit det där provet som jag fick en kommentar om under förra inlägget..när man kan kolla hur stor ägg resorvar man har innan man börjar behandla med hormoner å så. Men jag ska fråga läkarn nästa gång om det här försöket åxå går åt skogen d.v.s då kan det faktiskt vara värt att de kollar hur det ser ut D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar