27 januari 2013

Gick så lätt

De "gamla" takterna satt i när det igår kväll gällde att ge sig själv en subkutan injektion igen. Gick så lätt. Har dock blivit än mera noggran nu, vilket säger sig själv då jag studerar till sjuksyrra som sagt. Och nu till veckan, ska jag genom högskolan få öva på olika metodövningar, som att bl.a lära mig ge injektioner, ta blodtryck, mata & borsta tänder på en studiekamrat, bädda en sjukhussäng och mycket mera.

Den här gången reflekterar jag inte lika mycket över att jag genomgår den här IVF behandlingen, mer än att jag kännt mig oerhört trött. Jag har liksom fullt upp med studierna, vilket jag anser är bra. Då slipper jag gå å tänka och slösa energi på något som jag ändå inte kan göra något åt. Vilket jag annars lätt skulle kunna fördriva mina dagar med, tänka, tänka och tänka...
Typ som Professor Balthazar hahahaa ;D


Kraam fr B



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar