18 augusti 2014

Nu vet vi

Ringde Ackis idag och nu vet vi att vi står i kö för äggdonation =)
Det känns bra..Mer än bra, Mycket bra!!!

Å så har vi kommit överens, jag och maken, att vi vill göra ett nytt IVF försök, så imorgon ska jag ringa kliniken i Falun. Få se när vi kan köra igång.

Kör hårt nu med långa och raska promenader och försöker undvika sötsaker så gott det går, tufft men det SKA GÅ!!!
Igår gick jag 11,3km..blev något för långt och idag blev det 9,5km vilket jag inte räknat med..men jag kom hem även om jag ett tag i värsta uppförsbacken tänkte nu dör jag nog hehe..men det gick bra till slut ;)

Så nu slappar jag i soffan å kikar på Idol.

Ha de gott!

Kram B

2 kommentarer:

  1. Måste kännas skönt att både stå i kö för donation och göra ett nytt försök.

    Vad duktig du är som går så mycket. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till äd! Hoppas att ni slipper det och att sista ivf lyckas för er! Jag håller tummarna! Kram

    SvaraRadera