18 september 2014

Så var det dax igen då

Att vara aktiv i sängkammaren har verkligen sina för och nackdelar..mest det sistnämnda känns det som just nu. Har väl fått en UVI igen dårå..trött jag blir!!
Ofta samma visa varje gång, ett par dagar efter samlag är det dags för tryckande smärta i nedre delen av magen, täta trängningar och pirrningar. Har fått medicin och hoppas på att den ska hjälpa fort och att det är rätt sort.

Om x antal timmar är det tentaskrivning som gäller, en stor sådan. Kan ju säga att det snurrar lite lagom nu i skallen, hoppas ändå att det ska falla något på plats och att det går bra imorgon.
Ska bli skönt när skrivningen är över, längtar! =)

Önskar er en Trevlig Helg!

Kram fr B

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med UVI hela tiden. Jag hade ofta förr. Men har blivit noga med att gå och kissa direkt efter sex. Det hjälper mig mycket. Eller en stund efter i alla fall. Man vill ju gärna ligga kvar ett tag så simmarna hinner simma upp. Har du testat det?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp och torkar mig åt rätt håll när jag kissat..inget verkar hjälpa. Läste här om dagen att det kunde vara bra att duscha precis innan sex för att hålla så rent som möjligt om man var extra känslig..men då blir det ju väldigt planerat liksom..jaja. Bara hoppas medicinen hjälper!

    Kram till Dig Libra =)

    SvaraRadera