5 september 2014

Höst = stress

Så har åter studierna kört igång, fullfart är det direkt som gäller..stressigt! Höstens första skriftliga tenta är den 19 september, mycket som ska in på kort tid, hinner inte med att ta in allt..men men bara gilla läget.

Å IVF:an det då, jo där händer inget just nu..väntar på att min mens ska komma, men den kom visst av sig helt efter skrapningen. Hade lite blödning till och från förra veckan, men det trodde  IVF berodde på skrapningen. Men att det höll i sig i många dagar, och att det varierade i konsistensen fick mig att ana ugglor i mossen..antagligen var det min mens, men jag är naturligtvis inte säker. Men då det nu gått några dagar över tiden då blödningen egentligen borde ha varit här så stärks mina funderingar ang. detta.
Så finns ju inte så mycket mer att göra än att invänta nästa kommande blödning..å vänta är man ju urbra på att göra vid det här laget..trist å åter trist!!!

Så har inte så mycket mera att tillägga just för stunden.

Ha en skön helg!

Kraam fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar