1 juni 2015

Håller tummarna

Pratade men min/vår remitterande läkare idag på landstinget. Hon skulle ta upp ärendet på infertilitets mötet med sina kollegor och sedan kontakta Uppsala samt höra av sig till mig inom kort med ett brev. Så nu håller vi tummarna att de är lite givmilda och ger oss ytterligare ett betalt försök.

Pratade med Uppsala förra veckan och de är nu klart att oavsett hur det blir med betalning så är vår donator villig att ställa upp igen. Hon är helt enorm <3 <3<3
Till och med läkaren jag pratade med idag blev aningen paff när jag berättade hur jag och vår donator träffades, hon tyckte att det lät så bra =)

På fredag är det examen för oss ny bakade sjuksköterskestudenter..det känns helt galet, vart tog dessa tre år vägen liksom. Jag är däremot inte helt färdig har två omtentor som ska skrivas i augusti, men det ska bli galet skönt att slippa alla måsten som hela tiden funnits med. Men också läskigt att nu stå på helt egna ben..eller ja nästan, jag är ju inte klar än, men näst intill.

Så på fredag blir det lite familjebjudning och fira de poäng som är avklarade...wiihooo!!!
Å på lördag ska jag och min syster åka till Nora och sova på hotell och mysa till det lite extra =)

Vi hörs mina vänner!

Kram Kram fr B

4 kommentarer:

  1. Grattis till examen och välkommen kära kollega! Hoppas att du fick en bra ingångslön och en bra arbetsplats! Lycka till med donatorn och ivf. Kram på dig gumman

    SvaraRadera
  2. Nu känns det som om allt bara kan gå bättre... Din examen är inom räckhåll, er donator ställer upp igen, och det verkar som ni bemötts av bra personal som har ett underbart hjärta...

    Håller alla tummar för er skull!!!

    Stort Grattis till SSK- examen!!!

    SvaraRadera
  3. Tack kära ni!! Tyvärr blev jag inte färdig med utb., har två rest tentor som jag ska skriva i augusti. Men slutet är nära ändå =)

    Kraam B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men HALLÅ eller!!! Visst du har två omtentor men två omtentor av hur många fixade... Under de omständigheterna du har haft under dn utbildning...

      Min underbara vän, var nu lite snäll mot dig själv, du har jag gjort en grym resa och en grym utbildning...

      Radera