22 februari 2012

Många frågor...

Har en massa frågor som snurrar i huvudet, så jag ringer kliniken och frågar å frågar nästan varje dag..börjar kännas pinsamt att ringa nästan..men vem tusan ska man fråga då?!
Det är ju liksom personalen på kliniken som är mest insatta. De kanske är vana eller var tror ni? Finns det någon mer än jag som känner såhär?

Samma reaktion igår kväll efter jag tagit spruta två av Cetrotide, alltså det började klia enormt och så blev jag röd och svullen. Inte kul!!!

Nu har jag många fina blåa märken på min mage hihi. Vet inte riktigt vart jag ska ta nästa injektion, vill bara inte sticka i blåmärkerna.

Känner mig lite pirrig inför gyn undersökningen imorgon, fast måste erkänna att jag nog börjar bli lite van att lägga mig i den där stolen mer och mer, samt att någon ska titta på mig mellan bena. Hoppas att allt ser bra ut och att äggblåsorna växer till sig som de ska.

Ha de gott!

Kram B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar