10 april 2012

Attans också...

Glömde bort att ta Gonal-f sprutan i tid ikväll, blev ca en timme försenat..hoppas verkligen inte att det skapar några hinder nu.
Har det hänt er någon gång, att ni missat tiden och så???

Ringde kliniken idag på em, så på fredag är det dags att ta blodprov.
Som de ska analysera och se efter så att jag fått rätt dos av Gonal-f och som i sin tur bildar lagomt med äggblåsor inför äggplocket.

Pratade med min syster idag, hon undrade hur det kändes att vara igång igen med sprutorna och om jag tänker mycket på det kommande äggplocket.

Jag tycker det går riktigt bra med sprutorna, mår helt okej än så länge. Det enda som jag märkt är att jag fått svett vallningar, speciellt nattetid men även på dagarna och så lite kramp i magen.
Sedan funderar jag inte alls på äggplocket, försöker ta var dag som den kommer, är rätt lugn av mig, och hoppas att jag kan så förbli.

Natti natti!

Kram B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar