16 april 2012

Miss

Fick ett mobil samtal ca 13:30 idag måndag, att jag skulle ha varit hos IVF-kliniken kl 11:30 för VUL + blodprov. Grejen är att maken som pratade med en ssk:a som ringde i fredags från IVF sa att jag skulle komma på denna undersökning Tisdag 17 april kl 11:30..vilket är imorgon.
Snacka om miss i kommunicationen, maken är helt säker på att de sa Tisd. 17/4..måste liksom blivigt något fel. Typiskt!!!


Hur som helst så löstes problemet med att jag ska dit imorgon Tisdag kl 11:30 som jag var inställd på från början. Vilken tur att det fanns en ledig tid just då då och att de hörde av sig.


Imorse och under förmiddagen var det trafik kaos här i Dalarna på vissa platser, då ca 1 dm blötsnö kom ner, tur att jag inte behövde åka till kliniken, då maken bytte till sommardäck igår.
Nu regnar det och all snö är borta, sköönt! Då kanske det är bättre väglag imorrn när jag ska iväg.


Jag vill alltid att min make ska med mig till kliniken, det gör mig trygg oavsett vad jag ska dit och göra. Han har hitentills inte nekat eller haft förhinder, vilket känns jätteskönt.



Trevlig Kväll!

Kram B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar