4 november 2012

Bara hjärnspöken eller?!

I förmiddags när jag tog på mig en liten dutt av en av mina favorit parfymer så regareade min kropp nästan direkt eller luktsinnet snarare..illamående och helt dåsig, lätt huvudvärk. Fick lov att tvätta bort min parfym, fast det gick nästan inte..doften slog igenom ändå..blää!!!
Hmm..va månne detta bero på..min mamma har tidigare sagt till mig att luksinnet kan förändras och det kan vara ett tidigt tecken på att man är gravid..
Lägger inte så stor vikt vid detta ännu, vågar inte..tiden får utvisa det hela.

På kvällskvisten skulle jag hänga upp tvätt som jag tvättat, å vet ni vad..jag reagerade lika dant av sköljmedlet som doftade från tvätten, som med parfymen tidigare under dagen..illamående å lätt huvudvärk.

Är detta bara hjärnspökerna som spelar mig ett spratt tro?!

Har haft en skön helg tillsammans med min man, i lördags var vi till Örebro å shoppade på Marieberg Galleria och idag har jag pysslat..gjort egna julkort.
Myst och bara varit, var väl behövligt kände jag.

Gonatt & Sov Så Gott!!!

Kram // B

5 kommentarer:

  1. Hoppas det betyder något positivt! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har test dag tisdag 13 nov. Å jag tänker verkligen inte göra något test före..faktiskt lite rädd att jag ska missa detta datum, mycket med skolan å så haha :D

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar jag bara har att detta är ett underbart tecken och att det den 13/11 visar plus

    SvaraRadera