27 november 2012

Sjuukt trött...

Här händer det inte så mycket nytt på IVF fronten just nu, jag fortsätter att ta Prasteron som är ett föryngringshormon och D-vitamin.
Är bara så sjuukt trött hela tiden, skulle nästan kunna stå och sova. Somnar jämt när jag ska plugga, samma visa varje dag och det är verkligen irriterande. Har så enormt mycket att läsa på inför kommande tenta nästa fredag 7 dec. Anatomi och fysologi..nästan hela kroppens inre system ska vi ha prov på..det trista är att tiden räcker inte till..ännu mindre när jag sovar bort stora delar av dagen..det går bara inte att hålla sig vaken..tur man studerar på distans å är mycket hemma eller så kanske det är synd..skulle ju antagligen inte somna i skolan tror jag.

Funderar på om det verkligen är "bara" hormontabletterna som gör mig så trött, eller om jag fått blodbrist..måste nog ta och kolla upp det snarast..så här kan jag ju inte ha det tror jag.

Som sagt så händer det inte mycket just nu, så därför blir det en naturlig paus i IVF bloggandet, men jag hör av mig så fort något nytt är på G.

Kraam från en trött B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar