2 november 2012

Så sköön känsla

Har en väldigt skön känsla i kroppen som infann sig igår efter tentaskrivningen..härligt!
Känns kalasbra att ha gjort skrivningen igår och jag blir väldigt förvånad om jag inte blir Godkänd, helt rätt frågor haha =)

Å kroppen för övrigt då, jo den känns..ont här å där efter flera timmars (3,5h) sittande..min kropp pallar verkligen inte sånt då mina muskler är så känsliga för tryck, jag har en massa ömma punkter. Det är därför som jag går och får akupunktur hos en sjukgymnast samt att jag ofta är i en mycket skön varmvattensbassäng hos dem, som får mig att slappna av bättre samt att musklerna blir smidigare. Varmvattenbassängsträning kan jag verkligen rekommendera och speciellt för er som är gravida, har ni möjligheten så testa.

Jag hoppas att det lilla livet i livmodern växer så det knakar och blir till ett starkt & friskt foster..svårt stundvis att låta bli att tänka på det..men för det mesta går det bra..å så kommer det över mig ibland..ja, just ja..jag har ju ett embryo insatt haha..antar att det är helt normalt.

I helgen ska det slappas och göras trevliga saker tillsammans med maken, så som bio besök, lite shopping, tända ljus för dem som vi saknar och bara mysa å rå om varandra.

Trevlig Allhelgonahelg & Va Rädda Om Er!!!

Kraam // B


1 kommentar:

  1. Vilken ruvardag är du på?? Önskar dig stort lycka till! Roligt att tentan kändes bra, då får du säkert godkänt ska du se! Ha en go helg! Kram

    SvaraRadera