13 november 2012

Grav.Test

Känner mig enormt taggad...Vi tänker inte ge oss, på något jävla vis måste det ju kunna gå..som ni nu förstår fick vi ett minus på stickan.
Började med en liten blödning igår, dan innan test dagen..hoppades ändå att det skulle lösa sig..men neeej, de gick inte.

Men känner mig inte jätte ledsen, visst känns det, surt att börja blöda dagen innan test men..är som sagt mer taggad och ändå glad att vi fick gå så långt som vi gjorde den här gången, det här var vårt första "riktiga" IVF-försök med återsättning å allt..har ju inte kommit så här långt tidigare. Så det känns bra mitt i allt.

Vad som händer nu, vet vi inte, jag ska ringa IVF-kliniken efter lunch. Ev. kanske det blir äggdonation som blir nästa anhallt på vår väg att lyckas bli en liten familj.

Hör av mig snart igen, när jag vet mera hur allt blir.

Kram från en som inte tänker ge upp hoppet // B



3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med minus. Men skönt att du verkar ha hoppet ändå att lyckas. Det ska man aldrig ge upp.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt men det är som du säger bara fortsätta att kämpa, det kommer gå vägen för er en dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Hur ser det ut nu? Några positiva resultat på graviditetstestet? Önskar dig all lycka till!

    SvaraRadera