24 oktober 2013

Deppigt

Här går det lååångsamt framåt med äggblåsorna, ingen större förändring idag mot i måndags..vad är det som händer (inte händer) med min kropp. Fyy va jag mår dåligt över det här nu :(
Försöker fokusera på studierna men det är verkligen inte lätt, tankarna snurrar svårt å koncentrera sig. Ska i varje fall fortsätta med injektionerna fram till måndagkväll, för på tisdag 29/10 ska jag till kliniken igen och ta blodprov och göra nytt Vulj.
Fick veta i em när kliniken ringde att läkarna hade inte gett upp hoppet ännu, skönt det då. MEN jag kan ju inte låta bli å tänka OM det inte stiger mera till tisdag vad händer då??? Är hoppet ute då, eller får vi fortsätta med ett nytt försök?!
Måste nog kollas upp, annars blir det en jobbig helg, känner jag på mig. Kliniken är nog urless på alla mina frågor och funderingar, men va tusan har så svårt med det här å bara försöka slappna av och tänka förnuftigt här och nu.

Nä nu blir det gos med kudden!

Kraam fr B

1 kommentar:

  1. Gör ett test.... försök släppa allt vad händer om ..... försök bara vara nu och njut av nuet.... min personliga reflektion ärt: att din inre stress gör att din kropp reagerar på den stressen och kommer då i otakt.....

    Förstår att detta inte är lätt..... Men du Rosor dör aldrig ;-)

    SvaraRadera