18 oktober 2013

Högt & Lågt

Jag vet inte riktigt vad som händer, för idag när jag var till IVF för att ta blodprov så visade det sig att nu låg östradiol halten i blodet för lågt. Och för bara någon vecka sedan var den ju för hög..hmm..konstigt. Blir lite lätt orolig att något är knas, så här har det inte varit förut. Så nu är ordinationen att spraya med Synarela 1 ggr på morgonen i en näsborre och inget mera. Och så ska jag fortsätta ta mina 450 enheter Menopur till kvällen, sedan blir det nytt besök hos kliniken på måndag morgon för vaginalt ultraljud och blodprov.

Håller mina tummar allt vad jag förmår att det blir äggplock nästa vecka som planerat. Ska nog ringa kliniken imorgon och försöka få lite mera info om varför östradiol halten hoppar som den gör.

Trevlig Helg från ett snöigt Dalarna!

Kraam B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar