25 december 2014

Det gick bra

Ultraljudet gick bra, det var tack och lov ingen cysta denna gången =)
Det visade sig att jag haft ägglossning och att det troligen var det som jag kände av när det högg i höger sida. Dr Samir sa med ett leende "Åk hem å fira en riktigt jul nu, detta ser bra ut och det här kan vara det rätta ägget som vi behöver" :)
Haha..hon är ju helt underbar Samir, bästa gyn läkaren jag träffat faktiskt. Så bra!!
Kan bli en förskjutning av näst kommande blödning efter att man avslutat en IVF behandling, är väl alla hormonvärden som ska balanseras upp i kroppen.

Nu är jul vilan över här..hemtenta och en massa föreläsningar som ska ses. Jag är mest effektiv på kvällskröken så då hinner jag njuta & slappa lite i alla fall ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!!!

Kram B



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar