28 december 2014

Solen lyser

Å det är uppfiskande kyligt ute..jag njuuter!!! Ljuset ger mig hopp om en ljusare framtid och att vi står inför nya äventyr och förhoppningar som kanske, kanske kan ge oss det där som vi mest av allt längtar efter..ett litet barn..att få lära allt vi kan och visa alla platser som just vi vill visa som är våra favoriter..längtar!!!

Har haft en skön jul med lagom av allt..nästan..lite plugg som legat på men nu är jag och min studievän i fas.

Ska snart åka iväg på en hotellövernattning med min älskade make <3 Ska bli mysigt =)


Gott Nytt 2015 Till Er Alla!!!

Kraaam från B

2 kommentarer:

  1. Ååå hoppas ni får en mysig hotellvistelse, vad skönt att bara komma bort och rå om varandra...

    Jag har en undran till dig : skulle du kunna maila mig..?? ulrica1976@hotmail.com

    SvaraRadera