6 december 2014

2:a Advent

Tiden verkligen bara rusar fram nu, andra advent imorgon. Snart har jag gjort 10 veckors praktik i ett svep, det tär på krafterna. Visst det är lärorikt men nu tycker jag att det räcker. Jag behöver tid till att andas, ta igen mig, tror ni jag får det?! Svar: NEJ!!!
Ny kurs som drar igång nästa måndag 15/12 och slutar V.3 2015, ingen julledighet i år, den är bort tagen  =(  Från V.4-8 ny praktik...ååå jag vill bara få vara och inte behöva tänka på att plugga..men vill inte göra studieuppehåll heller, så det är bara att fortsätta kämpa, kämpa & kämpa...

Men nästa lördag 13/12 till söndag 14/12 ska i varje fall jag och min syster åka och sova på hotell..det ser jag fram emot. Det ska bli mysigt!! Vi ska då besöka en kyrka och lyssna å titta på luciafirande :)

Å imorgon ska jag och syrran åka till Falun på julmarknad =)

Nu måste jag fortsätta plugga :(

Önskar Er en Trevlig 2:a Advent!!!

Kram fr B



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar