10 december 2014

Ljus

Igår var jag till IVF-kliniken och fick ljusbehandling. Det kändes lite konstigt att gå in på kliniken igen, antagligen eftersom jag landat mera nu i äggdonationskampen. Nu känner jag mig klar med IVF:andet, det är inte lönt att fortsätta det är mer psykiskt nerbrytande bara, då det inte ger något gott resultat gång efter gång. Dags att gå vidare! Gå vidare som patienten! För nån dag ska jag baske mig jobba som sjuksyrra på IVF, det vore jätte jättekul! =)
Nästa vecka ska vi till kliniken igen på läkarsamtal, har några frågor som jag känner att jag verkligen vill ha svar på för att kunna gå helt vidare. Vill inte ha något och fundera på och som jag sedan kanske inte kan få svar på i framtiden.

Nu blir det djupdykning ner i sängen ;)

Kraam fr B


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar