25 november 2014

Med tankens kraft

Tycker att det känns bara bättre och bättre med tanken på att ev. lyckas bli förälder genom äggdonation. Det kommer bli bra. Jag känner det på mig. Det här är vårt nästa steg och jag/vi ser med spänning fram emot den nya resan, resan mot ett barn med hjälp av äggdonation.

Blödningen är på slutklämmen och nu försöker jag ta ny friska tag och blicka framåt, vad har den nya tiden att ge just oss??!


Det kanske låter jävligt hurtigt och glatt..men stundvis är det fortfarande nattsvart och det accepterar jag, att sörja är inget farligt som min psykolog sa till mig förra veckan. Det är både bra och nyttigt att sörja för att just orka leva vidare. Så sant så sant!


Är fortfarande väldigt trött och frusen, mest hela tiden men det kanske är kroppens sätt att ställer tillbaka hormon värderna. Alla hormoner som jag tillfört kroppen de senaste veckorna måste ju återställas. Å den här årstiden gör ju inte det hela bättre, mörkt, ruggigt och grått.



På återhörande!



Kram fr B

1 kommentar:

  1. En stor cyberkram. Önskar att du till slut lyckas. du har den rätta kämparandan

    SvaraRadera