26 april 2015

Inga tecken

Känner verkligen ingenting å det är idag ruvardag 6, är inte det skumt?!
Alltså är helt säker på att det tog sig inte den här gången..trots äggdonation å allt :-(
Men jag vet att det var varken mitt eller donatorns fel, utan det var embryot som var fel programerat inuti vilket inte syns utan på. Jag blir så ledsen, varför får inte jag bli gravid?!

Tycker ju att brösten skulle väl ha börjat ömma lite nu om det lilla fröet hade fäst sig...men nej..inget känns helt dött. Kan detta bero på min övervikt att det inte tar sig..ja, antagligen. Fyy vad gör jag mot min kropp, stoppar i mig en massa "skit". Blir så besviken på mig själv..å tiden går.
Å hur blir det nu, vi måste ju ha tag i en nya donator ganska omgående..om ca 11månader är tiden ute för äggdonation i Sverige för oss.

Jag hoppas naturligtvis att brösten ska börja vrål ömma och att gravtestet ska visa ett stort fett pluss. Men som sagt jag tvivlar att det kommer göra det..den tuffa jävla resen mot ett barn kommer fortsätta att vara lååång å krokig...snyft!!

Kram B

5 kommentarer:

  1. Det är inte säkert att du känner något än. Jag har gjort 7 insättningar och de gånger jag varit gravid har det visat sig på olika sätt. Vissa gånger har jag haft massor med symtom men testat negativt.Sist var jag helt säker på stt det inte hade tagit sig för jag kände inte ett dugg, var så besviken men nu sitter jag här i vecka 17:) Håller tummarna att det lyckas för dig!

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt olika vilka symptom man får. Mina bröst har aldrig ömmat t ex när jag varit gravid. Så försök att inte ge upp ännu. Blir det ett fint plus så kommer säkert diverse symptom smyga sig på efter en tid.
    Styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  3. Ge inte upp vännen! Det är först på dag 8 som Hcg börjar utsöndras i kroppen vid en graviditet. Alla får inte de klassiska symtomen, håll kvar vid hoppet! För det gör jag! Kram på dig gumman

    SvaraRadera
  4. Underbara vän, ge inte upp hoppet än..., du är nu på ruvardag 6 och alla symtom som man tex kan få är så olika....jag trodde själv tex att det inte skulle ta sig ... Men så tjuvtestade jag och fick ett annat resultat än vad jag trodde ...

    Tänk inte på vad som skulle hända utfall att, just nu så bara var... Låt detta få en chans, och ta allt eftersom det kommer...

    Vet att det är mycket lättare att måla svart än vitt, men försök få en liten grå nyans...

    Massa kramar

    SvaraRadera
  5. Apropå övervikt kan jag tala om att jag vägde tresiffrigt så att vikten påverkar kan du släppa...

    SvaraRadera