20 april 2015

Ruvare

Har nyss kommit hem ifrån Uppsala, vi har varit på reproduktionscentrum jag och maken och fått ett 8-celligt litet fint embryo infört. Av de tre äggen som plockades ut från vår donator, överlevde ett ägg..nu hoppas vi att det är guldägget!!! Det såg fint ut sa embryologen, ägget hade delat sig som det skulle. Så nu håller vi tummarna mycket hårt. Den 8:e maj är det testdags..känns som det är ganska snart..men tiden brukar gå sakta som ruvare, har ju varit med om det här förr.

Så nu är det bara att leva på som vanligt, göra roliga saker, be och hoppas =)

Jag skulle fortsätta med medicineringen av tabletterna Progynon och tar även Lutinus x 3 från i fredags. Usch vilka flytningar och värme vallningar jag får av Lutinus.  Men vid det här laget känns biverkningarna igen, inget nytt liksom och de försvinner ju så småningom.

Vilket härligt vårväder vi har här idag, synd bara att det jämnt ska blåsa. Älskar den här tiden på året, fast jag är pollenallergiker.

Nu ska jag fixa lite fika till mig och maken som vi kan ta med oss när vi åker ut  i skogen strax, sådana små äventyr gillar vi båda två..skogsmullar som vi är hihi ;-)

Ha det gott så hörs vi!

Kraam fr B

5 kommentarer:

  1. Då håller jag tummarna för att guldägget ska fästa gott inom dig! Kram på er

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummar och tår för att det är er tur nu! Stor kram H

    SvaraRadera
  3. Ett ägg är det som behövs och nu håller vi tummarna för att det är ett underbart guldägg....

    Stort Lycka Till och alla tummar, tår, tassar hålls här...

    SvaraRadera
  4. Grattis till ruvningen. Jag håller tummarna hårt för ett fint plus. :)
    Kram

    SvaraRadera