17 februari 2016

Eventuellt fler biverkningar...

Har jag fått av Synarela. Blöder lite till och från. Hade tid för cellprov imorgon, men det fick jag avboka. Får försöka boka en tid när jag börjar med Progynon då borde ju blödningen avtagit. Det är viktigt att gå på dessa  undersökningar tycker jag. Vallningarna kommer allt oftare, speciellt på natten. Kan vakna av att jag är helt blöt frampå nattlinnet..usch!
Å för att inte tala om all akne som ploppar upp i mitt ansikte, speciellt runt näsan och på hakan =(

Har ev. också fått huvudvärk av nässprayen. Försökt att stå ut med huvudvärken som haft ett grepp om mig idag men jag fick lov att ta två Alvedon under kvällen. Men det släppte inte helt så det är troligen spänningshuvudvärk som kommer ifrån mina onda axlar och nacke och inte alls en biverkan.
Kan nog också ha å göra med att min hjärna går på högvarv just nu. Mycket och fundera på ang. jobb..står nämligen inför ett jobb-beslut som jag inte vet alls hur jag ska göra med...så himla drygt!
Har blivit erbjuden ett vikariat och de vill ha svar snarast, problemet är att jag varit på en intervju för en tillsvidare tjänst som jag är mer intresserad av..det är bara det att där kan jag inte få ett klart besked förens om ca 2 veckor om jag ens får tjänsten. Pratade med chefen igår och hon sa att ingen var bort räknad, men mer kunde hon inte säga då de skulle ta in flera på intervju och inget var klart. Så irriterande! Ett vikariat är en väg in på arbetsmarknaden, men kan ändå inte släppa tillsvidare tjänsten som kanske, kanske kan bli min..ååå..varför ska det vara så svårt jämt!!!
Men tänk om jag tackar nej till vikariatet och sedan inte får  tillsvidaretjänsten heller..det blir ju inte så kul..lättast vore de ju att ta vicket och får jag sedan tjänst på det andra stället får jag förhandla om att börja där när viket är slut..får nog ta och ringa och fråga om det skulle vara okej. Usch och fyy för sådana här situationer!

Kram från en förbryllad B

1 kommentar: