8 februari 2016

Godkänd & klar

Vilken lättnad vi känner jag och min man, idag blev vår donator godkänd och klar som vår egen äggdonator. Jiippiii!!! =)

Å till Dig anonyma människa som skrev en lång kommentar och undrade om jag och donatorn verkligen tänkt på ditten å datten om vad detta innebär att vi känner varandra, utseende och så vidare..så vill jag bara klargöra att både vi och donatorn är helt klara med vad detta innebär!!
Sedan att jag inte skriver OM ALLT sådant här på bloggen, är helt upp till mig! Dessutom bor vi inte i samma del av landet, så donatorn kommer inte att träffa varken mig, min make eller vårt eventuella barn!


Nyss möttes jag av att jag fått en blödning, BM sa att man kan få det när man spraya med Synarela..men jag blev lite förvånad ändå att den kom redan. Har ju bara sprayat i 10 dagar och dessutom skulle jag enligt min kalender ha fått min mens ungefär nu. Någon annan av er som fått en blödning på spraydag 10?? Jag ringer imorgon och hör med Akis.

Jag och maken har börjat titta på serien "Grey´s Anatomy" guud vilken bra serie, vi är båda helt fast i den nu =)
Har ju hört av andra tidigare att serien ska vara jättebra, men det har bara inte blivit av att titta tidigare..men nu har vi å göra på kvällarna 250-300 avsnitt, 12 säsonger och så ska det tydligen komma flera :-)
Trevligt!

Kram fr B








3 kommentarer:

  1. Grattis till donatorn! Hoppas så att det ska gå bra! Jag fick blödning på dag 5 med Synarela nu men det ska man ändå få enligt Riga. Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  2. Jag har äntligen fått ett startdatum för att börja spraya med synarela. Från början skulle jag först ha ätit provera och sen startat med spray samma dag som blödningen kom, då skulle jag inte få någon mer blödning. Men nu dök min mens upp (jag har pco och har mens väldigt sällan men med min vanliga tur fick jag självklart mens samma dag som jag varit i kontakt med kliniken och fått startdatum). Så nu blev min start förskjuten med någon vecka. Nu ska jag börja med synarela direkt och enligt läkaren ska jag då få en blödning efter 7-12. Jag måste ha haft en blödning för att få starta med sprutor sen senare... Kommer inte ihåg om du skrivit något innan, men började du med spray samma dag din mens startade eller ett tag efter?

    SvaraRadera
  3. Gah för klumpiga kommentarer. Det har väl inte de med att göra. Som du skriver, man skriver ju inte ut ALLT. Många verkar tro att man sitter och bloggar om sitt liv 24/7.

    Kramar

    SvaraRadera