4 februari 2016

Dag sex

Då går jag in på dag sex med Synarela, biverkningarna börjar smyga sig på. Illamående, svettningar, trötthet, hurmörsvängningar..men det är bara å gilla läget har ju valt att gå igenom denna behandling helt själv..ingen har tvingat mig liksom. Men dessa biverkningar suger just nu :(
Dessutom är jag precis i ett IBS skov också, mår allmänt illa, är gasig och lite ont i magen. Kurerar mig med Kamomill te, det brukar hjälpa + Omeprazol.

Nu är vi äntligen inne i Februari å på måndag blir förhoppningsviss vår donator godkänd & redo för att börja vår äggdonations procces tillsammans med oss. Längtar & hoppas att denna behandling ger oss det vi allra mest trånar å längtar efter.

Kram B

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med magbesvär. Vet hur det är. :-/

    Fråga en läkare om Papaverin, det hjälper bra mot smärtorna. Helt ok att ta som gravid. :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det lika jobbigt som vanligt med alla biverkningar, jag är på dag 2 och känner av värmevallningar mm. Tänk vad vi offrar oss och våra kroppar för att få möjlighet att bli gravida. Önskar så att vi båda får lyckan denna gången och att vi i december föder våra mirakel! Kram på dig

    SvaraRadera