20 januari 2017

Nu hoppar vi på tåget

Idag kom min blödning så imorgon börjar jag med Progynon, 1 på morgonen och 1 på kvällen.
Dag sex ökar jag upp till 2 på morgonen och 1 på kvällen. Å den 3/2 blir det VUL (ultraljud) på Akademiska.

Har fortsatt att gå på kinesisk akupunktur var iväg igår kväll och fick nålar, har bokat ytterligare en tid om två veckor. Det blir sista gången, innan isättning.

Det är läskigt att vara igång igen..men också spännande. Ska försöka att inte analysera så värst mycket denna gången..utan lägga fokus på min arbetsträning som sjuksköterska. Kommer naturligtvis att bli svårt men gör så gott jag kan.

Håll gärna en tumme eller två för oss.

Kram från B

7 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till! Nu är det er tur tycker jag!!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va kul att höra vännen. Jag känner på mig att detta blir superbra för dig vännen. Charlie hälsar att han önskar dig all lycka i världen och att han håller tummarna för er. Kram Genus Longing

    SvaraRadera
  3. Självklart hålls alla tummar, tår och klor..... skönt att läsa att mi är på G igen....

    Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Håller tummar och tår för er! Stort lycka till ❤ kram H

    SvaraRadera