19 april 2017

5 - 0

Jag och menskoppen kommer inte överens alls..så 5 - 0 står det typ. Den går inte alls att få på plats, den är liksom för stor och det gör ont när den suger sig fast. Jag får ont i nedre delen av magen också. Jag har testat med glidmedel, men nää den vill inte alls, testat att blöta med vatten..men får ändå inte in den tillräckligt djupt. Piggen sticker ut och de gör som sagt ont =.(
Så igår skickade jag efter en mindre modell, få se om den kan tänkas passa. Ger inte upp..på något jävla sätt ska jag väl till slut få fjång på det =)

Står på nätet har jag sett att det tar tid att lära sig att få till det, så det är väl bara att fortsätta att öva på hahaha...

Strax för påsk så köpte jag Natusan Barnolja med Aloe Vera för att smörja in kroppen efter att jag duschat. Men det blev inte bra alls..nu ca en vecka senare så är jag helt röd flammig och prickig och det kliar något kopiöst på hela kroppen. Hur kan man sälja detta för små bebisar/barn???!
Ska jag aldrig använda mera och aldrig på mitt barn om det blir aktuellt. Står till och med på flaskan att det är så milt för babyns hud..skit snack!!!
Tips! Köp inte detta om Du är mån om bebisens/barnets hud!!!


Kram från "Pricken"


1 kommentar:

  1. Hoppas den nya koppen funkar bättre. =) Köpte du från menskopp.se? Jag fick ju med trixa med min ett tag innan det gick vägen men nu tusan funkar det bra =P
    /Isa (samma person som förra kommentaren =P)

    SvaraRadera