6 november 2017

13 november

På söndag åker jag och maken till Umeå för på måndag 13 november ska vi träffa en läkare på Norrlands Universitessjukhus vid IVF Kliniken. Vi ska göra en ny äggdonationsbehandling hos denna privata klinik. Spännande och oroande allt på samma gång.

Jag har åter igen "raggat" en egen donator på egen hand..fy faan va jag är bra på sånt känns det som!!!
Å detta har hjälpt oss fram i kön. Kön i Umeå är annars minst 2 år och man får högst vara 43 år som kvinna för att göra en äggdonation hos dem.
Så det brinner lite i knutarna kan vi säga, men det ser ut som det kommer att lösa sig...att vi kommer hinna. Tredje gången gillt med äggdonation!! Tredje å sista gången.

Det är ju inte den närmaste vägen till Umeå direkt därifrån vi bor, ca 53 mil enkel resa, vilket tar omkring 6-7 timmar att köra + att man måste stanna och rasta gånger flera under resans gång.
Vi tänker ta egen bil upp första gången så får vi se om vi tar tåg sedan.

Så där, nu vet ni ni som fortfarande följer min blogg vad som är på gång här =)


Återkommer efter vårt första besök i Umeå.


Kram från B

1 kommentar:

  1. Jag följer och håller tummarna för att det kommer att gå bra./Berith

    SvaraRadera