23 april 2018

Uppdatering

Glömmer helt av att uppdatera här på bloggen, lägger mest in på mitt instagram konto nu mera..hur som helst här kommer en färsk uppdatering =)

Jag var idag till Livio Falun och gjorde ett ultraljud då jag intagit Femanest 2 mg x 3st/dag sedan 12 april. Fick träffa Dr Staffan men hjääälp vad förvirrad han var, han har blivit så gammal..han borde nog gå i pension han är ju faktiskt 70+. Han svamlade och så började han dikterade när vi satt kvar i undersökningsrummet, jag och maken. Samt att han sa att han skulle skicka brev till Umeå ang. svaret..jag ba hallå Umeå måste liksom ha svaret idag, ni måste faxa det..öö jaahaa sa Staffan och flinade lite. Jag blev så nervös så jag ringde själv till Livio i Umeå och berättade resultatet, men när de ringde upp så hade det faktiskt fått ett fax från Falun ang. mitt besök..kände mig lättad. Men håller ändå fast vid att Dr Staffan borde överväga att gå i pension faktiskt.

Jag ska i vilket fall fortsätta med mina Femanest och så ringer Livio Umeå upp mig igen på torsdag. Min slemhinna mätte idag 8,7 mm och det var Umeå nöjda med, allt såg bra ut. Skönt!
Det blir ingen behandling denna vecka men nästa vecka är det nog dags att styra kosan mot norr =)

Hörs snart!

Kram från B


1 kommentar:

  1. Va spännande det känns nu, man har en skräckblandad förtjusning i allt kring ivf. Vi håller som vanligt tummarna för er! Kram Genus Longing

    SvaraRadera