14 juni 2013

Å däääär gick rullgardinen ner...

Ja, vad ska man säga eller snarare skriva..det ville sig troligen inte riktigt den här gången heller..det lilla "fröet" som min syster kallar det..är på väg ut tror vi..jag blöder så smått och magen känns svullen som den brukar göra när jag har min mens.
Visst känns det tråkigt, jättetråkigt..det som såg så bra ut..men jag är inte direkt förvånad, har haft det här på känn på någe vis, och inte kunnat glädjas åt det där plussen på grav.testen..

IVF säger att jag ska ta det lungt och se vart det bär åt för håll med blödningen, att det kanske inte är det värsta tänkbara som hänt än...MEN det är ju jättesvårt att tänka så när man ser blodet i toan, på toapapperet och på bindan man har lagt i trosorna...suck!!!

Jag/vi fortsätter å kämpa..kom ju väldigt långt denna gången..gravid i hela 5 veckor ju, alltid något..bättre lycka nästa gång typ..så känns det och åter igen
JAG TÄNKER INTE GE UPP HOPPET OM ATT BLI MAMMA!!!


Kraam fr B

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att den stannar ändå. Vem vet, den kanske är riktigt envis. Önskar så att det går bra.
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Massor av styrkekramar till dig vännen.... jag hoppades att det skulle vara er tur nu.... men återigen visar du vilken otrolig stark person du är och ser framåt och ser det hela med positiva ögon.........

    Massor av krama till dig

    SvaraRadera