18 juni 2013

På torsdag..nervöst

Ringde IVF-kliniken i Falun i förmiddags, ville höra efter så att de har tid över för ett läkarsamtal efter ev. ultraljud på torsdag med mig och maken. Jag vill inte gå över sommaren och fundera på vad som kommer hända med vår IVF-resa, alltså hur allt blir. Vill ha det klart innan kliniken stänger för semester.

Är nu rädd för att domen blir att de kommer säga att de vill skicka oss vidare för äggdonation, att de inte kan göra mera..ååå jag vill verkligen försöka en gång till med mina egna ägg, de fäste ju å det visade ju att jag var gravid, började ju inte blöda förens efter 1-2 veckor, inte direkt efter jag gjort testet vilket också sköterska sa som jag pratade med idag. Hon sa också att det ska vi lägga till på plus sidan.

Frågade även vad som skiljer Trombyl tabletter mot Fragminsprutor, och de angriper olika celler i koagulations apparaten i kroppen. Så nästa gång, OM det nu blir så, vill jag eller hoppas jag att de överväger att jag får testa både och, tab. + sprutor.

Jag kommer att strida på torsdag för att få få föreöka med ytterligare ett IVF försök vid klinken i Falun med mina egna ägg!!
Det är min kropp och dessutom ska vi ju nu börja betala, så jag hoppas & ber för att det ska bli ett bra samtal på torsdag.
Snälla ni håll tummarna för att det går vägen!!! =)

Kraam fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar