2 juni 2013

Svart på vitt eller??!



Den 2 juni började bra, mycket bra..plussade på grav.stickan..wiii.. :-D
Helt otroligt kan inte fatta, känner mig neutral, glad, rädd och pirrig allt på en gång..MEN det är lång väg kvar än..å det tråkiga i kråksången är att nu under kvällen kom det blod på toapapperet :(
Fast det behöver ju inte betyda det värsta tänkbara..men svårt att inte tro det liksom..så nu ber jag till högre makter att det bara var något tillfälligt och att det inte blir mera.

På åter hörande inom kort!

Kraam fr B

4 kommentarer:

  1. Grattis :) hoppas det inte är något negativt!! Blödningar är ju vanliga!
    http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, stort grattis. Jag håller tummarna för att det ska gå hela vägen. Stort lycka till, jag kommer fortsätta följa er resa som förhoppningsvis slutar med en liten knodd snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Å Tack!!! Det värmer!!
    Ja, håll tummarna extra hårt nu..för att det bär ända fram =)

    Kraam fr B

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ vännen vad glad jag blir för er skull..... nu håller jag alla tummar och tassar vi har här för att detta ägg ska fastna och utvecklas och att du om 9 månader har en liten knoddas...

    KRAM

    SvaraRadera