3 juni 2013

Ytterligare ett bevis

Kunde inte låta bli, köpte ett "eget" grav.test igår ett Clearblue test som visar hur många veckor det gått sedan befrukningen. Det första testet som gjordes igår söndag, hade jag fått ifrån IVF kliniken.

Åter igen möttes jag/vi av ett positivt resultat..wiiihooo!!!



Blöder dock lite, lite idag också, men det kommer mer som levrat blod nu..det känns lite bättre än igår, men kan ändå inte slappna av helt..varje gång jag gå på toaletter får jag allt en klump i magen att blodet bara ska forsa ut och allt är över innan det ens hann börja.

Ska ringa IVF-kliniken imorgon då min "favo" syrra jobbar, har haft kontakt med henne via mobilen, kunde inte hålla mig så jag skickade över en bild på grav.stickan till henne igår =)

Det här kanske låter konstigt..men jag kommer sakna personalen på IVF-kliniken om jag nu går vidare med flaggan i topp. Man träffas ju så pass mycket, och bygger upp en relation med dem som man träffar..och dessutom är jag nog lite känslig för separationer, att skiljas ifrån sådana människor som betyder något stort för mig. Ja, sån är jag! :)

Vi hörs snart igen kan jag tro!

Skepp o´hoj!!! // B

2 kommentarer: