2 februari 2015

Bollen är i rullning

Idag var (ev. vår) donatorn till Reproduktionscentrum för att träffa kurator och läkare. Vi kan inte vara helt säkra på att hon blir just vår donator, då både kurator och läkare i Uppsala förespråkar korsdonation. Men vad som än händer har donatorn hjälpt oss något oerhört mycket, vi kommer fram i kön och ett steg närmare.

Nu ska läkarna och övriga i donationsteamet överväga om donatorn blir vår "egen" eller om vi ska få någon annans ägg. Jag håller allt mina tummar att J blir vår donator =)
Men jag vet att det kommer bli bra vilket som.

Bara att vänta och se nu vad som händer.

Hörs snart igen hoppas jag!

Kraam fr B

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för er! Kram på dig gumman

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande. Jag håller tummarna. Kram H

    SvaraRadera
  3. Har ni fått någon tidsplanering?

    Härligt att det händer lite nu....

    En tanke, kan det vara så att det är meningen att du ska bli klar med din utbildning innan du ska bli mamma? Jag tror att allt har en mening, men ibland kan man för tillfället ha svårt att förstå vad det är just i stunden...,

    SvaraRadera