25 februari 2015

I slutet av mars

Sent igår kväll kom min mens några dagar tidigare än förväntat. Så i morse efter jag och maken varit till vårdcentralen och tagit blodprov som akademiska önskade, så ringde jag till dem och berättade att min blödning hade kommit igång.
Den bm som jag då fick prata med hade inte hand om äggdonationer utan tog ett meddelande och skulle be en kollega ringa upp mig. Några timmar senare ringde den andra bm upp mig och hon sa att hon skulle kolla med läkarna samt våran donator om det var redo att börja nu så snart inpå och så skulle hon ringa mig senare under dagen och berätta.
Vilket hon sedan gjorde, fick då veta att läkarna bestämt att vi inte kan köra igång på denna blödning, blev lite för snabbt för att allt skulle hinnas med. Donatorn hade inte hunnit få hem sin medicin och jag hade inte heller hunnit få mitt recept på de tabletter jag ska ta. Så i slutet av mars, när min nästa blödning kommer kör vi igång äggdonationsbehandlingen, då är allt mer förberett =)

Nu är vi i varje fall på rätt köl! Det känns lovande..ÄNTLIGEN!!!



6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Underbart!! Håller tummar å tår!

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra! Nu håller jag tummarna för er! Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande, jag ska hålla tummar och tår för er nu! Stor kram H

    SvaraRadera