19 november 2013

Följetongen fortsätter

Vet inte vad jag ska skriva..börjar bli en följetong detta. Negativt grav.test åter igen. Känner mig tom, men vägrar ge upp hoppet. Har inga tårar att fälla, känner mig mest tom och neutral. Trött och frusen :(

Har precis ringt kliniken och väntar på att de ska ringa upp, vill boka ett läkarsamtal så snart som möjligt och sedan vill jag nog villa min kropp resten av året, tror att det behövs.
Har inte börjat blöda än, inte minsta lilla tecken..man undrar ju om det är fel på grav.testet..men nää det är det troligen inte. Min kompis ringde precis och hon tyckte absolut att jag skulle ta ett till test, för att vara på den säkra sidan. Kanske ska göra det..

Hörs snart igen!

Kraam

4 kommentarer:

  1. STORA kramar. Jag fortsätter hoppas tills blodet kommer kära du, så även om du själv har svårt att hålla kvar hoppet så har du tumhållning från mig, och säkert mååånga andra.
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Nej vad ledsen jag blir! Men jag hoppas precis som JETL på att det är långsamma hormoner. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Skickar över lite styrkekramar härifrån andra sidan skärmen och tumhållningar att det är trögstartade hormoner.
    http://omlivetefter.blogspot.se

    SvaraRadera