8 november 2013

Japp, så är det...

Har nu kollat med kliniken och det är som jag misstänkte Fragmin är något trögflytande därför det är en grövre nål =(
Frågade om jag kunde få byta till Trombyl, men den gulliga sköterskan sa att det inte har samman verkan. Å så tyckte hon att jag skulle prova ett tag till, och skulle det absolut inte gå skulle jag höra av mig.

Så då är det väl bara å kämpa på å se glad ut. Testade igår kväll att försöka "hacka/skjuta" in sprutan med en snabb rörelse, gick ju lite bättre, men tycker det är jobbigt. Å jag ska bli sköterska..host..jaja man lär så länge man lever.

Har de senaste dagarna haft lite dragningar, kramp, hugg i nedre delen av magen..är nog bara livmodern som arbetar, embryot som fäster sig hoppas jag =)


Har idag skrivit omtenta igen, att plugga och samtidigt hålla på med IVF-behandling fungerar inte så jättebra för mig, men jag kämpar på så gott jag kan. Men den här senaste kursen har varit enormt tuff för alla mer eller mindre, 6 tentor på 10 veckor..pust!


Önskar er en Trevlig Helg!

Kraam fr B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar