18 november 2013

Låt det gå vägen

Med grav.testet imorgon, för imorgon är det den 19/11 min testdag. Håller mina tummar hårt och hoppas!!!

Det som skiljer sig från förra gången är att jag denna gången inte känner minsta lilla ömhet i brösten, vilket inte känns så bra, tolkar det negativt. Men, det behöver ju inte vara så, är ju bara i början än...hinner ju kommer =)

UVI:n är något bättre, fick medicin. Är ofta kissnödig..kanske ett tecken, vem vet?!
Har läst det någon stans, om att det trycker mot urinblåsan i början vilket gör att man känner sig mera kissnödig :)
Ett snille spekulerar, bara vänta och se, för om x antal timmar har vi svaret.

Natti natti!

Kraam fr B

5 kommentarer:

  1. Iiiioihhhhhh! Spännande, jag håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till! Jag håller alla tummar jag har för positivt test!

    SvaraRadera
  3. Jakteneftertotallycka19 november 2013 kl. 08:39

    Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  4. Nu hoppas jag att ni har fått ett underbart besked, att stickan visade det vi alla hoppas på....

    Massor av kramar

    SvaraRadera