13 november 2013

Ruvandet fortsätter

Ja, här fortsätter ruvandet, hinner tack o lov inte fundera jätte mycket på det. Visst kommer det över mig titt som tätt, att just ja jag har ju ett embryo insatt. Å jag hoppas att det så förblir, att det nu är vår tur. Har just nu lite molvärk i nedre delen av magen, kommer till och från. Är naturligtvis rädd för att jag ska mötas av något tråkigt vid toalettbesöken, men peppar, peppar törs knappt skriva det, så har det gått bra så här långt. Få se nu, om 5 dagar är det dags för test..ojj va långt kvar, mycket kan fortfarande hända :S

Nä, upp med hakan, se framåt och fortsätta hoppas =)

Kraam fr B



3 kommentarer:

  1. Har inga ord egentligen att skriva som är tillräckligt..... Hoppas av hela mitt hjärta att detta går hela vägen fram... vill verkligen att det ska vara er tur nu.....

    Går det bra med alla tentor, klarar du av både och samt att försöka ta det lugnt....

    SvaraRadera
  2. Finns det någon möjlighet att komma i kontakt med dig, typ mail eller något.

    SvaraRadera