11 januari 2016

Blodprov & Läkartid

Pratade med BM som är äggdonationskoordinatorn på Akis i eftermiddags och det rör på sig där =)
Donator ska på blodprovstagning och info träff nu på torsdag på Akis och om hon kan så blir det läkar- och kuratorsträff den 8 februari..låter ju jättebra!! Så glada vi blir, jag och maken!!!

BM sa idag att hon såg inga hinder för att donatorn blir vår egen direktdonator och hon tror säkert att vi kommer hinna få igång den privata behandlingen innan jag fyller år..vilken lättnad..men jag tar inte ut något i förskott..mycket kan hända än på den krokiga vägen. Men jag hoppas så att vi hinner!

Så för min del är det nu bara att avvakta och vänta att de hör av sig ifrån Reproduktionscentrum, om vad nästa steg blir.

Blev ingen ljusbehandling ikväll då det fullkomligt vräker ner snö, både maken och jag tyckte att det var onödigt att ge sig ut i trafiken när det ser ut som det gör utanför fönstret. Så jag ringde IVF och avbokade, fick komma nästa måndag istället..då hoppas jag att det inte snöar!

Kram från ett snöigt Dalarna <3

3 kommentarer:

  1. Really nice post. Loves it. Now you want to find the best ivf centre then you can visit here: IVF Centre in India

    SvaraRadera
  2. Heja dig med kosten! Bra jobbat! :) Spännande med att allt är på gång. Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att denna behandlingen är den sista för er med en lyckad utgång! Kram på dig gumman! Genus Longing

    SvaraRadera