19 mars 2016

Ruvardag 2

Har bestämt mig för att inte skriva och analysera så intensivt som jag gjorde förra gången i höstas när jag var ruvare..få se om jag kan hålla det ;-)

Idag tog jag och maken en stavgångspromenad, då fick jag ont i magen..men tror inte att det var något som påverkade det lilla "fröet"..berodde nog mer på min otränade kropp :-/

I morse tyckte jag att det kändes som det drog lite grann i magens nedre del..men jag kan ha inbillat mig är ju bara ruvar dag 2.

Idag avgjordes ifall någon/något mera embryo kunde frysas, det hoppas vi på!


Trevlig Helg!

Kram från B

2 kommentarer:

  1. Jag ska oxå försöka att inte analysera sönder min kropp, men vem försöker vi att lura???? Självklart kommer vi att göra det *hi hi* Önskar oss lycka till! Kram på dig gumman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi..sant! Stort Lycka till själv vännen!!

      Kram

      Radera